Hey! Dzisiaj kompletny brak weny (co widać chociażby po tytule). No i jeszcze rozkojarzenie spowodowane wyjazdem do Londynu. No niby zostały dwa dni, ale... Dzisiaj dodam brzydką stylizację, robioną bez weny. Ehhh...
Proszę (:
 |
| Okey, nie zdążę wam jej opisać, ale jeśli chcecie wiedzieć co skąd to zapraszam tu: ask.fm/sherrFS |
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz