Dziś startuję z nową serią, a raczej z zapisami do niej.
Będzie to sonda ''Komu w tym lepiej?'' O co chodzi? Dwie modelki- to samo ubranie. Waszym zadaniem będzie ocenić, na kim wybrane ubranie wygląda lepiej.
Chcesz wziąć udział?
Po prostu napisz w komentarzu pod tym postem swój nick na FS, lub jak kto woli- w prywatnej wiadomości na fs. Nie będę brała po kolei dziewczyn-więc nie martw sie jeśli przed tobą zgłosiło się dużo uczestniczek, bo mogłabym Cię już wybrać do następnego pojedynku.
Będę dobierać odpowiednio uczestniczki, także nie dam początkującej z 'boginią' :p
Zachęcam do udziału!
Zwyciężczynie pojedynków oczywiście dostaną malutkie nagrody, więc warto wziąć udział!
Pierwsza notka we wtorek!
Dangerous!
OdpowiedzUsuńErdsaNami *-*
OdpowiedzUsuńKiciuś
OdpowiedzUsuńSoutfell :))
OdpowiedzUsuńDagmarka8976
OdpowiedzUsuńNajbliższy pojedynek- DANGEROUS! - SOUTFELL
OdpowiedzUsuńA do jakiego ubrania stworzyc stylizacje? Dangerous!
OdpowiedzUsuńTifanny
OdpowiedzUsuń