poniedziałek, 29 lutego 2016

Stylizacja

Cześć kochani! Przyszłam do was z stylizacją. Od razu podkreślam,że makijaż przedstawiony poniżej wykonała Visienka. (Odsyłam was do niego tutaj - http://moje-fs.blogspot.com/2016/02/tutorial-na-makijaz-by-visnia.html,bardzo mi się podoba)




makijaż- -//-
włosy - OB Colors of Spring (Włosy, Włosy 3)
body - OB Colors of Spring 
buty - Famous
naszyjnik - LOL NIE , Fashions Wonderland , (OB) Beachwear
piercing - Gothic Dream 
płaszcz - HOODIE 
opaska - My shop:)



Dziękuje za przeczytanie



~Nizika





Nabór!


Jeśli chcesz zostać redaktorem wyślij zgłoszenie na maila:
 moje.fs.blog@gmail.com

W zgłoszeniu Podaj:

1. Wiek 
2. Nick na FS
3. Staż na FS - przynajmniej 50 dni!! - chyba, że bardzo spodoba mi się twój styl :*
4. Co mogłabyś dodawać na bloga
5. Jeśli masz pomysł na coś nowego, to przedstaw swoją propozycję :)

Wymagania: 

1. W ciągu 2 tygodni po przyjęciu Cię na bloga musisz dodać przynajmniej 4 posty, jeśli będzie ich mniej to niestety się żegnamy(każdy post w inny dzień). 

2. Po upływie 2 tyg wymagam 1 posta tygodniowo :)

3. Czasem mamy ciężki tydzień np.nauka, problemy itp. Jeśli nie będziesz mogła nic dodać napisz mi o tym na priv :) 

4. Jeśli chcesz zorganizować konkurs lub utworzyć nową serię na blogu , to najpierw skonsultuj to ze mną :)

To tyle.

Czekam na zgłoszenia ♥


Podsumowanie miesiąca - Luty!

Wymagam przynajmniej 4 notek w miesiącu!
Za każdą notkę ponad minimum otrzymacie 5glamsów czyli, jeśli dodasz 7 notek otrzymasz 15glamsow itd. Trzeba Was jakoś zachęcić do pracy =)
Jeśli któraś z was doda mniej niż 4 posty dostaje ostrzeżenie, jeśli w marcu brak czterech wpisów się powtórzy, to będziemy musiały się pożegnać, a tego bym nie chciała ;)

Posty każdej z nas w lutym:

Kiciuś - 7 postów

Impatient (ja) - 11

Viśnia - 4

Nizika - 4

Nerumi - 1 - Ostrzeżenie!


W tym miesiącu nikt nie dostaje wypłaty :(


Oceniamy#132

Do oceny zgłosiły się:
misterio
Ubiór - 5/5
twarz - 5/5
dodatki - 5/5
pierwsze wrażenie - 5/5
W sumie - 20/20

Baaardzo mi się podoba ♥

j_kaminska
Ubiór - 5/5
twarz - 3,5/5
dodatki - 3,5/5
pierwsze wrażenie - 4/5
W sumie - 16/20

Brakuje mi czegoś na rączce =)

niedziela, 28 lutego 2016

Tutorial na makijaż - by Viśnia.

Heyo!
 Przejdę od razu do tutorialu:


1.OB: Kolekcja Colors of Spring.

2.OB: Kolekcja My Fairy Tale

3. OB: Kolekcja Back to school

4. OB: Kolekcja Streetwear

5. OB: Kolekcja Colors of Spring.

6. OB: Kolekcja Colors of Spring.

7. OB: Kolekcja Lookbook Me Up!

8. OB: Kolekcja Far Away

+ cień na szyję z All the stars

Oto efekt:
ja dodałam jeszcze piegi⭐


To na tyle! ⭐ Pa.

piątek, 26 lutego 2016

Stylizacja

Hej moi drodzy!


Na końcu wpisu będzie notatka o Kiciusiu proszę o przeczytanie







makijaż- OB
włosy- Street Wear
papieros- Big City
bluzka- Colors of Spring
buty- Everything is possible 
spodnie- Yunisses
kolczyki- Yunisses
futerko- Behind the seams
pasek- Olbivion 
naszyjnik- Rakuen, Rakuen, Happy Pills 
branzoletka- Famous
torebka- My Shop:)
czapka- Hi how are you? 








Niestety,ale nasza Kiciuś odeszła ;^; Zostawmy w komentarzach świeczki by pamięć o niej nie zanikła. 

*
*
[*]

Dziękuje za przeczytanie



~Nizika




czwartek, 25 lutego 2016

Początek końca?

Witam..
Jak wszyscy wiemy opuścił nas kicius :(( moja bff na fs  :P
 I co teraz..
Powiecie mi "ej no, przecież na blogu przewinęło się mnóstwo redaktorek i nic nigdy się nie działo", ale uwierzcie,to nie to samo.

Tak naprawdę kicius to jedyna osoba, która przez ostatnie miesiace pomagała mi w prowadzeniu bloga, pisała regularnie i zawsze mogłam na nią liczyć.

Myśli aby zamknąć bloga są coraz częstsze i realniejsze.. dlaczego?

Po pierwsze nie mam czasu ani siły go prowadzic :( może wydaje się wam, że nic wielkiego tu nie robie, ale prowadzenie go nie jest takie kolorowe, a szczególnie gdy robi się wszystko samemu. Nie myślcie, że narzekam ale ludzie! Ja mam 18 lat (od jakis trzech dni☆) i mój czas wolny wolę spędzać w nieco inny sposób niż siedzenie przed komputerem :p

Po drugie, po odejściu kiciusia nie ma ani jednej redaktorki, która na poważnie pisze na blogu.
Chodzi o to, że dziewczyny dodają posty rzadko, oczywiscie bywa że pojawiają się często ale są tygodnie, kiedy nikt nic nie dodaje i nawet nie pisze mi dlaczego ta przerwa. Ja rozumiem, że ktoś ma problemy, szkołe, ale skoro zgłaszacie się do naboru to chyba macie świadomość, że od teraz do waszych obowiązków należy dodanie choć jednej notki tygodniowo. Czy to naprawdę tak wiele?
Oczywiscie ja tu nie mówię że kicius był nieskazitelny i najlepszy, bo wszystkie nasze redaktorki są wspaniałe i cudowne ♡ ale tutaj chodzi mi o systematyczność, której niektórym z was brakuje :( nie mówię też, że ja jestem wspaniała, ale naprawdę staram się żeby choc raz w tygodniu coś ode mnie się tutaj pojawiło.

I co dalej?
Ja planuję przerwę od FS, oczywiscie nadal będę moderować ubrania, bo jak nie tworzenie ubrań i stylizacji z nimi to fs już upadnie na dobre, a ja wciąż wierzę, że Grimchef przypomni sb o tej grze, zajmie sie nią i fashionstyle znów stanie na nogi ♡♡
Ta przerwa to jeszcze nic pewnego, najpierw zorganizuje nabór i zobaczę czy zgłosi się ktoś porządny :p

Od razu pisze, że nie ma szans, że oddam komuś bloga w razie mojej przerwy. Zostanie on zamkniety na jakis czas.
 Możecie myśleć, że to samolubne ale po pierwsze, ten blog to takie moje dziecko i włożyłam w niego mnóstwo serca i pracy. Po drugie, nie znam żadnej osoby, której mogłabym to przekazać.. no znam taką jedną, tylko, ze jakies 24 godz temu postanowiła odejść z fs ;)

Reasumując, narazie zobaczę jak to będzie z blogiem, bo nie chce żeby był on taki..hmm nieprofesjonalny - chodzi o to, ze jak mam już coś robić to chce to robic porządnie, a nie na odczep.

Zrobię ten nabór, zacznę na serio rozliczać redaktorki ze swojej pracy, a jak to nic nie pomoże to na jakis czas zamkne bloga - może na miesiąc, dwa, pięć, kto wie. Jak to się mówi - wyjdzie w praniu ;)

No a teraz dziękuję wszystkim, którzy przeczytali tego posta i serdecznie pozdrawiam :)

Stylizacja Viśni

Witam.
  Pora by Visienka dodała jakiś opis stylizacji :))




makijaż - OB
 włosy - OB  i OS
marynarka - OB: Lookbook Me Up!
top - GUESS WHO
szorty - Without.
zakolanówki - Aainah
buty - Famous
bransoletki - Rakuen
pierścionek - Ambien

środa, 24 lutego 2016

"ŚMIESZNE, WRESZCIE TU DOTARŁEM, A JUŻ CZAS SIĘ ŻEGNAĆ"

Tak... tytuł idealnie opisuję to o czym chcę was poinformować...

Kochani nadszedł czas aby Kiciuś na dobre się z wami pożegnał.
Nie jest mi łatwo o tym pisać, pomimo że to tylko gra spotkało mnie dzięki niej tyle dobrego... 

Setki wspaniałych komentarzy, tysiące ciepłych słów - czułam się tutaj mega doceniona, bo komuś podobało się to co robię...
Dziękuje wam za to!!!

TAK TAK żegnam się również z blogiem...

Nie długo powinny pojawić się efekty mojej współpracy z Lolą, wątpię aby udało by mi się być na premierze, pokażcie jej więc jaka jest cudowna i zdolna!!! 

To samo dotyczy Impatient pokażcie jej, że blog którego prowadzi jest najlepszy blogiem o fs na świeeeecie!!!

KOOOOOCHAM, ŻEGNAM, PAA 

wtorek, 23 lutego 2016

Oceniamy#131

Do oceny zgłosiła się misterio

Ubiór - 5/5
twarz - 4,5/5
dodatki - 5/5
pierwsze wrażenie - 5/5
W sumie - 19,5/20

Śliczna♥♥ jedyne co średnio mi się podoba to oczy :p

W Poszukiwaniu #32

"Poszukuję ubrań tumblr (?), oprócz tych z butiku 'ACNE'." / "Poszukuję ciuchów typu tumblr'a,

 melanie martinez, 

pale, 

grunge, 


















trapery./ Kardashianfam"


http://fashionstyle.pl/static/photos/16/02/19/413804.png skąd torebka od Julen?Sempiternal - info od Julen :)

A tutaj ciuchy, których nie znalazłam:

 "http://fashionstyle.pl/static/photos/15/12/17/221861.png Pytanie m.in. do Nerumi, skąd ta bluzka w paski?

http://fashionstyle.pl/static/photos/15/08/05/721068.png skąd sukienka i buty?

http://fashionstyle.pl/static/photos/16/01/28/261411.png skąd Sukienka u KiciaDiabolo?"


"Ciągle szukam marynakrek w czarno białe pasy :) Heller"


Jeśli ktoś z was ma w garderobie któreś z poszukiwanych ubrań, niech dodaje w komentarzach linki ze sklepami gdzie można je kupić :) !!

poniedziałek, 22 lutego 2016

Malutki konkursik!

Hej! Dziś postanowiłam zorganizować malusieńki konkursik! ^^
Wziąć udział może w nim każdy, miło by było jakby to było +5 osób :)- 3 Etapy konkursu.
Odbiegałby on od tradycyjnych konkursów pojawiających się na blogach innych użytkowniczek. Chodzi w nim o odwzorowanie zrobionej przeze mnie stylizacji- będę do nich używać ubrań z bardziej lub mniej znanych butików, ale będą to także w dużej mierze ubrania z postów z opisem stylizacji- wystarczy tylko szukać. ♥
Tak jak pisze wyżej, 3 etapy. Z każdego etapu będzie odpadać jedna osoba. Z każdym etapem poziom trudności wzrasta.
! ZA ODWZOROWANIE MAKIJAŻU I WŁOSÓW- BONUSOWE PUNKTY! ( NIE JEST TO OBOWIĄZKOWE) !

Przechodząc do rzeczy! Oto Wasza stylizacja do odwzorowania:
Wydaje się trudne? Skąd!
Makijaż składa się tyle z mniej niż 5 elementów.
Fryzura jest banalna, to 2 czarne fryzury z OB nałożone na siebie, z nowszych kolekcji. :)
Ubrania są z znanych butików. (Jedna mała podpowiedź- Viśnia.)

Nie będę zbierała kandydatów, bo to bez sensu. Kto chce- niech robi, gotowe stylizacje podsyłajcie w komentarzu pod tym postem lub w wiadomości prywatnej na fs.
CZAS DO 29 LUTEGO! GOOD LUCK HAVE FUN MY FRIEND!

sobota, 20 lutego 2016

Quiz #1 - wyniki + Zapomniane ubrania #12

Kochani dziś w końcu mam dla was wyniki pierwszego quizu:3
Myślałam ze zgłosi się was trochę więcej ale to nic i tak ciesze się że ktoś w ogóle się to bawi :D
Nagrody lecą do...
-ZAHIRKA11
-I AM WHAT I AM
Gratuję wam ♥ !!

Prawidłowe odpowiedzi to:
 1-c 
2-b 
3-a 
4-a 
5-c 


______________________

A teraz czas na trochę zapomnianych! Tym razem niektóre z mojej garderoby.
Bluza (▲OH WOW LOVELY▲ - 0m$) - Ta bluza tak bardzo mi się kiedy podobała, znajdując ją na dni szafy stwierdziłam, że nadal tak jest :D  

Bluza (▲OH WOW LOVELY▲ - 0m$) - Tu to samo :D

Spódnica (Vo Anne - 40m$) - Piękna ;o

 Sukienka (Quarter - 100m$) - Chyba mój fav tych zapomnianych 

piątek, 19 lutego 2016

W Poszukiwaniu #31

"Szukam ciuszków w pudrowych kolorach...
Kolor inny niż na miniaturze  /|\















 oraz fajnych spodni nie koniecznie z Ob. ale z paskami"


Mam tylko te :(

"Po prostu proszę o ciuszki do stylizacji Milorda, mają być czarne wąsiska itp. wiem, że można gdzieś je nabyc :P 







OB: Kolekcja 'Til Midnight

2. proszę o parasolki aby nie wychodziły poza białą ramę. :) pzdr. Ellenis"
OB: Kolekcja Jesień 2011

Ten znajdziesz w butiku J&R

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka